PREZENTACIJA MODELA: Izvođenje nastave na daljinu pomoću nastavnih pisama na internetu (27. siječanj 2012. godine.)


ANDRAGOŠKO UČILIŠTE ZVONIMIR, AMRUŠEVA 10, ZAGREB ORGANIZIRA PREZENTACIJU: IZVOĐENJE NASTAVE NA DALJINU POMOĆU NASTAVNIH PISAMA NA INTERNETU.

Prema Pravilniku o standardima i normativima te načinu i postupku utvrđivanja ispunjenosti uvjeta u ustanovama za obrazovanje odraslih (N.N. broj 129/08.) definirani su oblici izvođenja nastave, od kojih je najprihvatljiviji dopisno-konzultativni oblik.

Navodimo samo neke prednosti:

- program se realizira kroz 10 % sati neposrednog rada sa polaznicima
- prihvatljiviji za polaznike jer imaju manju obvezu dolaska na nastavu
- znatno jeftiniji s obzirom na broj sati nastave
- veća mogućnost organiziranja nastave i sa manjim skupinama.
- polaznici su motivirani i uče kada im odgovara
- lakša, jednostavnija i racionalnija organizacija….

Prezentacija je namijenjena ravnateljima, andragoškim voditeljima i nastavnicima u
školama koje izvode ili žele izvoditi programe za zanimanja iz sektora (područja):

- ekonomije i trgovine (prodavač, komercijalist, ekonomist) te
- ugostiteljstva (kuhar, konobar, slastičar)

Cilj prezentacije je upoznati sudionike sa prednostima dopisno-konzultativne nastave, osposobiti ih za prelazak i korištenje nove tehnologije organizacije i izvođenja nastave  uz primjenu nastavnih pisama na internetu.

Prezentacija će se održati 27. siječnja 2012. godine u ZAGREBU, Amruševa 10 / V s početkom u 9.00 sati.

Kroz izlaganja i radionice sudionici će biti osposobljeni za prelazak na dopisno-konzultativni oblik nastave  i savladati će tehnologiju rada dopisno-konzultativne nastave uz primjenu nastavnih pisama na internetu.

Prijavu za sudjelovanje na seminaru potrebno je izvršiti najkasnije osam dana prije termina održavanja, Andragoškom učilištu Zvonimir – Zagreb, Amruševa 10 PRIJAVNICOM na WEB stranici ili faksom na broj: 01 / 4814-617.

Za škole koje su potpisale ili će potpisati Ugovor o korištenju nastavnih pisama do datuma prezentacije kotizacija se ne naplaćuje !!!

Za ostale sudionike troškovi se naplaćuju i to: za jednu osobu iznose 400,00 kn (plus PDV). Druge osobe iz iste ustanove plaćaju 300,00 kn (plus PDV). U troškove sudjelovanja ulaze posebno pisani materijali, primjerak nastavnih pisma, te ručak i kava za vrijeme stanke.

Uplate za sudjelovanje na seminaru treba izvršiti na žiro račun broj 2360000-1101684260 kod Zagrebačke banke u Zagrebu, sa naznakom «za seminar», a preslik uplate predati prilikom dolaska na seminar.

Za sudionike seminara osiguran je smještaj po povoljnijoj cijeni  u Hotelu Jadran u Zagrebu, Vlaška 50, kao i parkiralište (besplatno za goste).  Troškove smještaja i prehrane u hotelu snose sudionici sami, a rezervaciju treba izvršiti  telefonom 01 / 45 53 777 ili e-mailom  jadran@hup-zagreb.hr

Sve ostale informacije  mogu se dobiti na telefone: 01/4817-230; 01/4817-176.

Najava skupova

PLAN SEMINARA za školsku godinu 15/16. (Planiranje i programiranje rada ustanove)
Javne isprave u obrazovanju odraslih (SEMINAR: Ulica Cvjetka Rubetića 16, Zagreb, 10. 06)
USKORO NOVE NAJAVE SEMINARA. (SEMINARI: Ulica Cvjetka Rubetića 16, Zagreb)